Zweden 2018

6 mei 2018 - Barendrecht, Nederland

Nog twee nachtjes slapen en dan is het weer zover, we trekken er weer op uit met onze caravan. Voor het tweede jaar op rij gaan we richting Zweden en mogelijk doen we nog een stukje Noorwegen aan. We kunnen met een gerust hart weg, want het fort thuis wordt door zoonlief bewaakt!

Dag 4, Älmhult

​Zoals gewoonlijk staat er ook dit jaar niets vast, de dag en onze stemming bepaalt de route en waar wij de nachten zullen doorbrengen. Eén stop staat wel vast en dat is bij Wouter en Carolien in het prachtige Stöde.

​Een hele grote verandering, maar wel een zeer welkome, is het feit dat Sandra dit jaar ook met de caravan mag rijden. Vorig jaar moest ik de gehele vakantie rijden en zoals jullie misschien wel weten is dat ik door mijn PTSS autorijden niet meer zolang uithoud. Na een uur tot anderhalf uur is voor mij wel gedaan en moet ik een tijd opladen om weer verder te kunnen gaan. Dit jaar kunnen we dus in minder tijd meer kilometers afleggen, fijn want ik denk dat we weer zo'n 5000 kilometer op de teller van de auto kunnen gaan bijschrijven.

​Net als vorig jaar ga ik jullie weer op de hoogte houden van onze reis met verhalen en foto's​. Om niets van onze reis te missen kunnen jullie je aanmelden voor de Mailinglijst en krijg je bij ieder nieuw reisverhaal een berichtje.

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in!

1. Carina Ipenburg:
    Heel veel plezier! ❤
  2. Marcel:
    Geniet ervan samen
  3. Sjaan:
    Fijne vakantie!
  4. Sjaak Balkenende:
    6 mei 2018
    Jacco en Sandra, heel veel plezier.
    Uit je blog vorig jaar weet ik hoe jullie genoten hebben van je vakantie in Zweden.
    Kijk weer uit naar je vehalen.
  5. Joke:
    6 mei 2018
    Hele fijne vakantie en geniet van de mooie natuur en rust daar.
    De mooie foto’s die je altijd maakt zien we graag hoor.
  6. Is:
    6 mei 2018
    Lekker van gaan genieten lieve Sandra en Jacco. Op je eigen tempo. Ik kijk uit naar jullie verhalen en mooie foto's!
  7. Yvonne:
    6 mei 2018
    Hoi een hele fijne vakantie samen👍😘👍
    Kijk uit naar je blogs. Be safe👍😘👍😘👍😘