Dag 1

8 mei 2018 - Nyborg, Denemarken

Na maandag afscheid te hebben genomen van de kinderen en onze buren lagen we veel te laat op bed. Dinsdagochtend liep de wekker al weer om half vier af, want we wilden om vier uur de straat uit rijden!

Grote Beltbrug

Vier uur werd het net niet maar met iets meer dan een kwartier vertraging reden we dan eindelijk het dorp uit. Het was heerlijk stil op de weg en via Utrecht Amersfoort en Apeldoorn reden we om half acht Nederland uit. Waar we twee jaar achter elkaar hier onze eerste reisdag afsloten, begon de reis voor ons gevoel pas.

​Via Osnabrück en Bremen kwamen we om twaalf uur bij Hamburg aan, waar we even een broodje een kopje soep hebben gegeten.  Wat is het toch lekker dat je alles bij je hebt en even rustig op je eigen bankje kan gaan zitten om te eten.

​Om half vier reden we Denemarken binnen en om half zeven stond de caravan op z'n plek op de eerste camping van onze vakantie. We hebben een geweldig uitzicht op de Grote Beltbrug die we morgen ochtend vroeg gaan oversteken.

Sandra heeft lekker gekookt, samen de honden langs het strand uitgelaten, nu nog even douchen en na een welverdiend bakkie koffie duiken we vroeg ons bedje in.

Welterusten van ons uit Denemarken.

1. Marcel:
    8 mei 2018
    Weltrusten
  2. Fred Vellekoop:
    8 mei 2018
    Ik wens Sandra en jou een heel goede, fijne reis toe.
  3. Patrick:
    9 mei 2018
    Het grote avontuur is begonnen.
    De zorgen en gedachten blijven in NL achter nu tijd voor opladen van de interne accu's.
    Veel plezier daar.
  4. Yvonne:
    9 mei 2018
    Klink al goed. Geniet lieverds !
    Blijf jullie volgen
    Kusjes
  5. Gert-Jan:
    9 mei 2018
    Goede en veel veilige km’s, en probeer te genieten en de rest los te laten!!