Dag 8, Hedesunda

9 juni 2017 - Gävle S, Zweden

Vanmorgen vroeg uit de veren voor weer een reisdag. Waar het vannacht helder en droog was, regende het bij het vertrek weer eens. Na zeiknat te zijn geregend hadden we één meevallertje, we hoefde maar voor één nacht te betalen. Denk dat dit een foutje was van de beheerder want hij was nog slaapdronken en had het slaap nog in zijn ogen toen we met hem afrekenden.

Rond negen uur vertrokken vanaf Sandviks Camping Stjärnorp. Om eens niet over de snelweg te rijden besloten we om een stuk binnendoor te rijden en dit bleek een mooi besluit te zijn. Een aantal maal kwamen we een kudde reeën tegen die zich ook nog een gewillig lieten fotograferen. Wat een geweldig begin van de rit.

Na een klein uurtje belandde we toch weer op de snelweg richting het Noorden. Na drie rust tops en file in en rondom Stockholm zijn we vanmiddag aangekomen op Hedesunda Camping in Hedesunda. Wat een mooie camping is dit zeg. De eigenaren zijn Nederlanders en hebben hier echt iets moois neergezet. De regen had inmiddels plaats gemaakt voor lichte bewolking en een fijne 19 graden.

Voorlopig blijven we hier even een paar dagen staan. De kilometers, 2150 na 8 dagen is voor ons even genoeg geweest en we snakken naar wat rust. Wouter moet nog even wachten op zijn Hoppe en snijkoeken!

Even voor de goede orde, vandaag is alles zowaar helemaal goed gegaan. Niets kwijt en niets stuk.

Voor straks welterusten uit het mooie Zweden.

1. Landa:
    12 juni 2017
    Jullie genieten volop weer mag iets beter wij hebben aardig weer gisteren warm ikga zo naar jan inwarmond hij mag naar huis maar gister was het niet zo goed hopend een kleine inzinking genieten jullie gr ma