Dag 3

10 mei 2018 - Borås, Zweden

Vandaag geen reisdag, maar een rustdag. Sandra heeft vanmorgen de schoolboeken gepakt en heeft de ochtend gebruikt om te leren. Ik was er om zeven uur uit om wat foto's te gaan maken.

dag 3

Vanmiddag zijn we gaan wandelen. Naast het dorp heeft men een vijftal wandelroutes uitgezet. De kortste is iets meer dan een kilometer, die hebben we gisterenavond gelopen. De langste is zes en een halve kilometer, die hebben we vandaag gelopen.

​Het was vandaag weer behoorlijk warm, zo tussen de 25 en 27 graden, gelukkig kwamen we regelmatig een beekje tegen waarin Jinke en Dycke even konden afkoelen.

​Na thuiskomst even aan het meer naast de camping gezeten om de honden te laten zwemmen en zelf een liter water naar binnen te werken, want dat was na de wandeling wel nodig!

​De honden moet je hier wel heel goed nalopen op teken. Het stikt er hiervan!

​Na het avondeten de caravan weer ingeruimd zodat we morgenochtend vroeg weer kunnen gaan rijden.

Het wordt ook voor ons weer een verrassing waar we morgen avond uit gaan komen. Wat we wel weten is dat dat zo'n 500 kilometer hiervandaan zal zijn.

Welterusten uit Zweden.

1. Yvonne:
    10 mei 2018
    Prachtig. Ik geniet van je verhaal en foto's
    Nog veel pleziier