Dag 18, Ransäter

18 juni 2017 - Gersby, Zweden

Vandaag uit Vamhus vertrokken om weer een stukje zuidelijk te gaan.

Onderweg veranderde het landschap langzaam van bos, bos en nog eens bos, tot bos, bos met wat uitzicht. Ook weer eens fijn om wat verder weg te kunnen kijken.

Nu staan we op Strorägens Camping in Ransäter. De camping staat naast een rivier met een beste stroming, zwemmen mag hier niet en de honden laten zwemmen is ook niet aan te bevelen. Verder is het heerlijk weer zo'n 24 graden en goed weer om de BBQ maar weer eens tevoorschijn te halen.

De vermoeidheid van het reizen beginnen we nu wel te merken. Morgen blijven we hier nog een dagje staan om een klein beertje bij te tanken.

Woensdag willen we in de buurt van Gotenburg staan om donderdag vroeg de boot naar Denemarken te kunnen nemen. Morgen eerst achter tickets aan, want dit weekend lukte het boeken via internet niet. Eén maal wel betaald, geen ticket, andermaal boot volgeboekt. Morgen maar eens een boos telefoontje naar Amsterdam.